14 Ağustos 2014 Perşembe

İLK MİM

Herkese merhaba,bugün uzun bir aradan sonra ilk mim'le karşınızdayım.Beni sevgili Geveze Kitap Kurdu mimlemiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum.(Mutlaka bloğuna uğrayın.)Biliyorum çok geç oldu fakat tatildeydim ve sonrasında da blogla hiç ilgilenemedim.Gerçekten çok özür dilerim.Bundan sonra daha sık görüşeceğiz.Söz veriyorum.O halde başlayalım.
 1) Ne sıklıkla kitap okursunuz?
   Aslında bu sorunun kesin bir cevabı yok.Normalde her gün okurum ama yaz tatilinde bana bir şeyler oldu canım hiç okumak istemiyor.Fakat yine sık sık okumaya gayret gösteriyorum.
 2) En sevdiğiniz yazarlar hangileri?
  İlk sırada kesinlikle benim için Sarah Jio var.Suzanne Collins, Dotti Enderle  benim için özeldir.Gülten Dayıoğlu'nun da benim için özel bir yeri vardır.
 3) En beğendiğin kitaplar hangileri?
  Benim ilk okuduğum seri olan Falcılar Kulübü serisi, Açlık Oyunları serisi, Mart Menekşeleri, Böğürtlen Kışı, Kağıt Kız, Senden Önce Ben, Son Kamelya, İncir Kuşları, Araf(Providence Üçlemesi 1)
 4) Yerli/yabancı hangi yazarları tercih edersin?
  En çok yabancı yazarları tercih ederim zaten fantastik en sevdiğim tür olduğu için yabancı yazarları daha çok tercih ediyorum.
 5) Bu güne kadar en beğendiğin kitap serisi?
  Açlık Oyunları kesinlikle benim için zaten yeri ayrıdır.Beni kitap okumaya sevdiren seridir bu seri.Ayrıca bu işe de kuzenim vesile olduğu için ona buradan çok teşekkür ediyorum. :)
 6) Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
  Az öncede bahsettiğim gibi fantastik kitaplara karşı özel bir ilgim var. :)
 7) En son hangi kitabı okudun?
  Nefes kitabını okudum.Yakında incelemesi gelecek.
 8) Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
  Cennetin Rengi.
 9) Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
  Bence kitap blogları çok güzel.Hepsine bayılıyorum.Ayrıca keşfedilmeyen yeni kitap bloglarıyla da karşılaşıyorum.Bence gayette iyiler.Yeterli değil bence yani az değil ama daha çok olsak bence daha güzel olur.Aşağıya yorumlar kısımına blogunuz varsa ve linkini bırakırsanız çok mutlu olurum.Böylece yeni bloglar keşfedebiliriz.
 10) Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
  Kitaplar benim için ayrı bir dünya hepsini çok seviyorum.Bu duyguyu ifade etmek benim için zor.Eğer ki bir kitap kurduysanız benim dediklerimi anladığınızı biliyorum.Kitap okumak benim için aşk gibi bir şey. :)
 Yapmayan kaldımı bu mim'i bilmiyorum. :) Bende Renkli Kitabı mimliyorum :)

  

6 yorum:

  1. Blogunuzda kulaginizi cinlattim:)

    YanıtlaSil
  2. Mim Okumayı seviyorum :D sorular ve cevaplar süper :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Blogumda dolu dolu kitap çekilişi var, katılımlarınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil