10 Şubat 2014 Pazartesi

DOSTLUK EKMEĞİ

Arkadya Yayınevi'nden çıkan bu kitabı eminim bir çoğunuz biliyorsunuzdur.Ben Sergül ablada (yolun neresindeyim blogunun sahibi) görüp almıştım.Ben bu kitabı sınav+performans döneminde okumaya başladığım için konuya dahil olmadım.Sadece sonlarına doğru ne olacak acaba? Acaba beğenecek miyim? Acaba sonu nasıl olacak? diye diye okuduğumu biliyorum.Konusu güzel bir konuydu.Ben ilk defa bu tarz bir konusu olan bir kitap okudum.Ben açıkçası konuya dahil olmadığım için 10 puanlık bir kitap değil gibi geldi bana.Sakın benim yorumuma kanıp almamazlık etmeyin.Önce diğer yorumları da bir okuyun.Ben bitirişi açıkçası çok sevdim.Çok değişik tadını damağınızda bırakacak bir sonu vardı.Bitirir bitirmez 8 puan verdim.Bence tek sıkıntı -ki o da benden kaynaklanıyor sınav döneminde okuduğum için- konuya dahil olamamamdı. Bence siz diğer okurlarında düşüncelerine bakın. :)
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder