22 Şubat 2014 Cumartesi

ÇOCUK DA YAPAMADIM KARİYER DE

Bu kitabı kitap aşığı blogunun sahibi Tuğçe Nur ablada görüp aldım.
Çok övmüştü kitabı.Ama gerçekten de hak eden bir kitap.Bence herkesin alıp okuyabileceği bir kitap. Romantik komedi türünde yazılmış (Türkiye' de) ilk kitap.Kesinlikle M-U-H-T-E-Ş-E-M kesinlikle B-A-Y-I-L-D-I-M! Çok akıcı bir dilde yazılmış.Hiç sıkılmadım. Kitabı elimden bırakamadım. 2 saat okudum bu sabah ama sanki 30dk. okumuş gibi oldum o derece yani. Anlatmaya kelimeler yetmez. Diğer kitaplarını da bir sonraki alışverişimde kesinlikle alacağım.Hemen alıp okuyun bence geç kalmadan. Kitap 3 kız arkadaşın iş ve aşk hayatlarını anlatıyor.Benim favori karakterim Aslı veya Sibel tam karar veremedim. Ahuyu da sonlara doğru sevmeye başladım. Ama favori çiftim kesinlikle Baran ve Sibel.( sizin kim?) Bitirişi  mükemmel  yapmıştı. Tadı damağımda kaldı. Tabii ki 10 puan verdim ve favori kitaplarımda da ekledim.



  

       NOT: Dün post yazmayı unutmuşum .  Nasıl oldu bende bilmiyorum.Oysa ki aklımdaydı.O yüzden şimdi paylaşıyorum.

Tuğçe Nur ablanın blogu   http://kitapasigi.blogspot.com.tr/
Youtube kanalı:        https://www.youtube.com/user/tugcenu?feature=watch                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder